divendres, 22 de juny del 2012

Text, vídeo... i foto!


El Bloc d'en Martí i la mare que el va parir va néixer fa cinc anys i deu mesos amb escrits sobre les meves vivències durant els caps de setmana amb l'esplai o durant la setmana a l'escola, però la cosa va començar a canviar fa ja un temps i vaig començar a escriure sobre temes d'actualitat relacionats amb política, economia, religió i molts d'altres temes dels que es parlen a la societat en la que vivim. Fa un temps, i aprofitant el començament del Moviment #15M, vaig iniciar-me amb el vídeo, un àmbit on hi tinc una idea que podria ser duta a terme en les següents setmanes i de la que ja us en parlaré per aquí. Tot i així, ara he decidit fer un pas endavant i mostrar-vos també una altra passió que tinc: la fotografia. És per això que hi ha una nova pestanya al bloc anomenada "Fotos", que és un enllaç a la meva pàgina de Tumblr, una xarxa social sobre fotos de qualitat, i això és el que pretenc fer. Una de les fotos que hi podreu trobar és un muntatge del got commemoratiu dels 35 anys de l'Esplai Garbí, que vaig inserir en l'anterior escrit sobre la celebració d'aquest aniversari.

Espero que gaudiu de les fotos que aniré penjant, i espero que en siguin moltes!