diumenge, 6 de juliol del 2008

Barça, cada dia pitjor



  • Ja vam començar la temporada 2006/07 amb uns resultats negatius. Vam continuar tota la temporada igual i vam acabar amb la victoria madrilista.

  • La temporada 2007/08 encara va ser pitjor, tan pitjor que no només no vam guanyar la lliga, sinó que vam acabar tercers!

  • Ara, reflexionem i pensem que la culpa és d'en Rijkaard (MENTIDA!) i el fotem al carrer quan en Rijkaard és un dels entrenadors barcelonistes que més títols ens ha donat.

  • Continuem reflexionant i volem fotre fora a en Laporta (I jo penso: En Laporta té la culpa de que hi hagi jugadors que s'en vagin de festa?). Ens vénen amb una tal "Moció de Censura", que l'únic que ha aconseguit és fer més mal al club. És per això que jo dic: NO A LA MOCIÓ DE CENSURA!

Bé, bona setmana, força barça i Barça SÍ, Laporta TAMBÉ!

3 comentaris:

Joana ha dit...

Martí,
ja t'ho dic sempre, al final ens farem tots i totes del Nàstic!,
Visca! :)

Martí Torres ha dit...

Ni boig! ;) Jo culé per sempre! :*

Unknown ha dit...

Jo també estic en contra! Amb en Laporta s'han guanyat moltes coses, el problema es que hi ha molta gent esperant viure del cuento i li volen prendre el lloc. No a la moció!