diumenge, 4 de maig del 2008

De vacancs no, però...


...de coses sí que n'he fet moltes aquest pont del primer de maig!:
  • Dijous: vaig sortir a fer un volt amb la mama, vaig sortir amb patins i vaig anar a dinar al Restaurant Xinès Gran Món de la Via Europa.
  • Divendres: divendres vaig anar amb la mare que em va parir al Cosmocaixa (o també conegut pel nom de El Museu de la Ciència) i ens ho vam passar molt bé, vam descobrir coses que no sabiem, vam veure una exposició sobre l'Amazònia i també vam anar al Planetari. Vam anar a l'Fnac i vam comprar la pel·licula de "Grease". Per acabar el dia, vaig anar al cine amb el meu pare.
  • Dissabte: dissabte vaig anar també amb la meva mare a veure la fira de Sant Ponç i la Mostra de pintures pel centre de Mataró. A la tarda vam veure la pel·licula que haviem comprat el dia anterior i a la nit vaig anar a dormir a casa del meu germà Daniel i junts vam mirar "Jumanji".
  • Diumenge: He estudiat Anglès amb el meu germà per preparar-me per l'exàmen, he anat a veure a la meva àvia i també he anat a veure a la meva tieta que m'ha regalat una bossa del Barça (no en farem comentaris sobre l'equip...) Avui a la tarda venen els meus germans a pendre xocolata en motiu del Dia de la Mare. Jo, a la meva mare li he regalat una panera de fruita, aquesta de la foto. Ara estic escribint el blog i així vull tancar el meu pont del primer de maig.
Espero que tots i totes hagueu passat un bon pont hagueu anat o no de vacances. Fins la setmana que vé!
Pd:per passar-s'ho bé en un pont no és obligatori anar de vacances, ja ho heu vist.