diumenge, 3 de febrer del 2008

Carnaval'08

El divendres vam celebrar el Carnaval a l'escola i em vaig disfressar de futbolista amb un amic meu. Jo em vaig vestir del Barça i ell, com que és del R.Madrid es va vestir del Mataró.

Amb l'esplai em vaig disfressar de cirurgià i dissabte vam sortir a la rua de Mataró. Vam estar cantant, ballant, saltant i repartint paperets durant una bona estona. Vam baixar tota la Riera fins a la Pl. Santa Anna. Quan hi vam arribar van començar a repartir els premis: El primer premi no va ser per a nosaltres però el segon premi va ser per nosaltres!!! Vam guanyar el premi a la millor carrossa. A la carrossa hi portàvem un pal amb una garrafa d'aigua a dalt que representava el sèrum que estava connectat a una bola del món.

Bé, ja heu vist lo bé que m'ha anat el Carnaval d'aquest any. Fins la setmana que ve.

3 comentaris:

Joana ha dit...

Ja veig que va ser estupendo!
Espero impacient que m'ho expliquis...
Un petonarro

Unknown ha dit...

A veure si el diumenge m'ensenyes alguna foto disfressat :-)

Martí Torres ha dit...

Je, je tete, diumenge ja t'ensenyaré una foto que m'ha fet la mama.