divendres, 12 d’octubre del 2007

Ja fa més d'un any....




En Martí va dir que volía obrir un bloc. M'ho vaig pensar molta estona, no sabia si era massa oportú. Per aquests ciberespais corren massa ximplets, però li feia molta il.lusió i no vaig pas pensar que seria tan constant, que cada setmana buscariem un tema per escriure i que li durarien tant les ganes.
Doncs ha fet un any i segueix amb les ganes, amb la força que sempre m'ha demostrat. Parla del seu Mon, que també és una mica el meu i soc conscient que d'aqui poquet deixarà de ser el "nen" per passar a ser el jovenet.
Fa temps que vol que jo, la mare que el va parir, escrigui alguna cosa i com no li vaig felicitar l'aniversari del bloc, li vull deixar una de les nostres cançons, en tenim moltes, cert, però crec que ell estarà d'acord que aquesta, és especial.
Per totes les excursions que ens queden per fer, els estius a Ribes i les pipes Tijuana que tant ens agraden!.
T'estimo.

3 comentaris:

Martí Torres ha dit...

Jo també t'estimo molt! Tu ets la mare que em va parir i per això m'ha fet tantissima il·lusió que facis un escrit al nostre blog!!!
El blog d'en Marti i la mare que el va parir no era res sense un escrit de la mare que va prir a en Martí!
Moltes gràcies i molts petons!!!
Martí.

carles ha dit...

Hola wappppuuu!!! Moltes felicitats tiu!!! Carai ja fa un any???? Molt bé, ara a per un altre!!! Muasss!!!!

Elisabet ha dit...

que macooooooo!!!!!!!!!
Moltes felicitats tete per aquest any de blog!!!!!!A mi també m'agrada molt aquesta cançó!!!
Timu molt!!