dissabte, 20 d’octubre del 2007

Colònies'07 i la meva setmana


Aquest any, com sempre, m'en vaig de colònies amb l'escola. Anem els dies 24, 25 i 26 d'aquest mes a St. Quirze de Safaja, al Mas Badó (a 40kms. de Mataró). Hi estarem tres dies i farem: una visita a les coves del Toll, visita guiada de l'anomenat "circuit termal", anirem a St. Maiquel del Fai, activitats lúdiques i jocs de nit. Jo crec que pot ser molt dvertit pels els amics i perquè són les úniques de l'any a l'escola.
Tinc sort de que a a meva habitació hi han els meus millors amics: en Lluís, en Bernat, en Pol, en Roger i l'Hug, serem la millor habitació!
La setmana passada vaig ser escollit delegat de la classe, cosa que desitjava, es per això que estic tant content.
Ahir, divendres quan me n'anava a seure a la rotllana per fer Educació Física, em vaig caure i em vaig torçar el peu, ara, ja em tobo millor, però es millor que vagi en compte per on camino i com em moc.
No us preocopeu, que encara que vagi de colònies i que tingui mal al peu, el blog d'en Martí i la mare que el va parir hi escriuré!
Bé, feliç setmana!