diumenge, 11 de març del 2007

Barça-Madrid


El dissabte, com que no hi havia esplai vaig anar a dormir a casa del meu germà Daniel, varem fer un pastis de formatge i varem veure el classic "Barça-Madrid".
Quan el vam començar a veue ja portaven 5 minuts i el Madrid acabava de marcar, vam quedar impresionats. Desprès, el minut 10 en Messi va marcar i ho varem celebrar, el Madrid va tornar a marcar de penalti i em vaig enfadar.
Pocs minuts desprès en Messi va tornar a remontar el gol i ens varem posar super contents. Va arribar la segona part que va ser bastant aburrida perquè ningú marcava però cap a la meitat de la segona part el Reial Madrid va tornar a marcar.
Els últims 5 minuts en Messi va tornar a marcar quan ja no confiaba en cap gol mès. Penso que es millor l'empat que no pas perdre, va ser un partit molt i molt emocionant i m'ho vaig passar perfectament perfecte!!!
I la setmana que ve al meu "blog": Excursió a Burriac!

Foto: http://www.elperiodico.com/

1 comentari:

Elisabet ha dit...

Força Barça tete!!!!!
Muak!!!!