dissabte, 17 de febrer del 2007

Els nou caduquen! i la meva setmana


El dia 19 de febrer, demà, és el meu aniversari i faig 10 anys. Avui ho celebro amb els meus germans, germana, cunyades i els meus pares: fem un sopar tots junts, ens divertim, riem... Aquest any ho celebraré amb algú més, el meu gosset que l'anirem a buscar avui a la gossera, ja us en parlarè en el proper "post" i possaré una foto.
El dissabte tenia que anar amb l'esplai a la rúa de carnestoltes, però va ploure i la rúa es va anul·lar.
A l'escola em vaig disfressar de periodista i m'ho vaig passar molt bè!
Aquest mes el blog d'en Martí i la Mare que el va parir ja fa mig any i a més a més he passat de les 500 visites, ara m'he proposat les 1.000!
Fins el proper escrit!!!

1 comentari:

Ramon Bassas ha dit...

quina foto tan original!

*PER MOLTS ANYS*